2016年7月24日 星期日

竹棚內的日子之白蟻上腦

我是黑蟻喇~


年紀大了嗎?
管不住自己把口了!
剛剛跟草地上散步的白鴿説:「請問,認識啄木鳥嗎?可以介紹給我嗎?」
其實,
如果椅上不是坐着人類街坊,
我也不覺得自己太奇怪這樣…


唔明呀!聽唔明呀!
咩叫噴死屎渠上的白蟻皇后就可以了?
咩叫皇后死咗,厨柜的祇是散蟻,嚟揾食嗻,唔使理?
咁就算隻后死咗,兵都繼續食我個柜㗎!
你又無檢查過,你點知皇后不在厨柜?
就算外牆揾到巢和皇后都唔代表我屋入面無另一個巢㗎。
你唔俾佢哋公投過後決定脱渠獨立㗎?
我要知我厨房有無皇后呀~
唔係我點知以後入厨房使唔使跪呀~


沒有留言:

張貼留言