2016年1月26日 星期二

耶~ 今期又不用買六合彩喇 (跺腳) !


在升降機內.
門關上, 是撞上, 碰一大聲又立即彈開.
我想,要衝出去嗎?
門又慢慢關上, 降下去了.
到達時門一打開, 
門外正中央放了一張紅色的辦公椅...
我推開張椅走出去問實招伯伯: 壞了? 
實招指指椅子和貼在上面寫了 [待修] 的字條答: 寫了啊!
我: 樓上的人怎知道啊!!! 我剛剛就搭咗啦!!! 你上鎖嘛.
佢: 點鎖啊?
我把椅推去擋着門不讓它關上, 怒氣沖沖走了!
出門後想起可以用報紙插門罅
又折回

實招伯指住説:我攝咗喇
耶~ 
一鋪過用晒我的運氣
今期又唔使買六合彩啦~

沒有留言:

張貼留言