2015年8月11日 星期二

香港人的邏輯?

在巴士, 上來一班臭男人 (超熱的那天), 全部選窗口位, 然後隔着兩張空櫈和一條走道大聲講話. 

甲: 宜家的香港人真係自我, 去茶樓就一定嘈啦. 

乙: 係囉! 想靜去西餐廳或者酒店咪靜囉. 飲茶就預咗嘈啦, 話人哋...

丙丁戊己庚: 係囉係囉 吡喱吧啦...

我帶住耳機聽緊歌都聽得好清楚...
我心諗: 係要坐開晒, 然後大大聲講嘢唔自我咩? 啊, 係大我先啱. 

咁, 我有無話佢哋?

當然無啦.

我都猜到答案啦: 想靜買架私家車咪靜囉, 搭巴士就梗係嘈啦~

鬼叫我窮咩!

要讚一讚嘅係無助語詞, 好好彩架喇我!

沒有留言:

張貼留言